İL MÜDÜRLÜĞÜ PERSONELİMİZ DİLEK TATLI İÇİN VEDA PROGRAMI DÜZENLENDİ

25 Haziran 2026

Kurumumuz personeli Dilek TATLI, görevde yükselme sınavında göstermiş olduğu başarı neticesinde şef kadrosuna atanarak Tekirdağ ilimize görevlendirilmiştir.

Bu vesileyle kurumumuzda görev yaptığı süre boyunca vermiş olduğu emek ve katkılar dolayısıyla kendisi adına bir veda programı düzenlenmiştir. Programda, İl Müdürümüz Sn. İbrahim İRİŞ ve çalışma arkadaşları tarafından Sn. Dilek TATLI'ya yeni görev yerinde başarı ve muvaffakiyet temennilerinde bulunulmuş, bugüne kadar sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür edilmiştir. Sn. Dilek TATLI'ya yeni görevinde üstün başarılar diliyoruz.